Advies

voor·an·de·ren geeft adviezen aan (onderwijs) instellingen na oriënterende gesprekken op (top-) managementniveau, organisatorisch managementniveau en operationeel managementniveau.

Schriftelijke adviezen komen op interactieve manier tot stand.

Adviezen ontstaan als er:

  • spontane (onderwijskundige) innovaties begeleid moeten worden

  • behoefte is aan een ‘externe blik’

  • reorganisatie ‘onoverkomelijk’ is

  • nieuwe (opleidingskundige) concepten worden ingevoerd

  • ‘didactische leerbehoeftes’ ontstaan binnen een team

  • accreditaties of onderwijsinspecties plaatsvinden

  • kwaliteitsborging beoogd wordt

  • positieve initiatieven van medewerkers / docenten zijn opgemerkt

  • de werkbelasting (van docenten) als hoog wordt ervaren

  • in teams niet wordt samengewerkt

  • verantwoordelijkheden ontlopen worden door personeelsleden

  • (onderwijs) middelen niet goed zijn samengesteld

  • studiehandleidingen van studenten worden losgelaten

  • teamvergaderingen inefficiënt verlopen

  • (opleiding) managers niet kunnen faciliteren

    Uw naam (verplicht)

    Uw email (verplicht)

    Onderwerp

    Uw bericht